0

قوانین و شرایط

30 -3443

قوانین و مقررات فروشگاه

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تک رایان منوط به قبول و پذیرش کامل این قوانین است تک رایان در هر لحظه ممکن است در این قوانین تغییرات ایجاد کند و کاربر میبایست در هر زمان نسبت به مطالعه قوانین اقدام نماید .

کلیه مشترکان که تمایل به استفاده از خدمات تک رایان را دارند میبایست نسبت به مطالعه دقیق شرایط و قوانین سرویس دهی تک رایان که در این صفحه درج گردیده اقدام نمائید شایان ذکر است استفاده از کلیه خدمات تک رایان،عضویت،سفارش،پرداخت و... به صورت کامل به معنای مطالعه دقیق این قوانین و پذیرش کامل آن میباشد. 

 

۱ - کاربر موظف است از اطلاعات هویتی صحیح استفاده نموده و در غیر اینصورت تک رایان حق قطع خدمات و لغو عضویت را برای خود محفوظ میدارید به دلایل امنیتی در صورت مشاهده تخلف کلیه  سرویس ها لغو شده و امکان عودت هزینه های پرداختی نیز به دلیل صدور محصولات نمیباشد.

 

۲ - تک رایان متعهد میشود محصول خریداری شده را طبق ساعات کاری اعلام شده به مشترک تحویل دهد "منظور از ساعات کاری ایام رسمی کشور و از ساعت 9 صبح الی 16 میباشد " لذا در صورت عدم امکان تحویل محصول در این بازه زمانی و افزایش زمان تحویل قبل از اقدام با مشترک هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

 

۳ - تمامی کاربران باید به صورت کامل و دقیق مشخصات بخش خریدار نظیر نام - نام خانوادگی - ایمیل - شماره تماس همراه یا ثابت را تکمیل نمایند و به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۸ قانون تجارت الکترونیکی، ماده یک بند د “کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف کننده که جنبه شخصی دارند یا اینکه به دلیل طبیعت آنها نمی توانند بازپس داده شوند و یا اینکه به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.” حق انصراف از معامله برای مصرف کننده ساقط می گردد، بدین منظور پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، مصرف کننده به هیچ عنوان حق انصراف از خرید را نخواهد داشت.تنها در صورتی امکان عودت و بازگشت وجه پرداختی وجود دارد که سرویس دهنده قادر به ارائه لایسنس درخواستی شما در مدت زمان تعیین شده نباشد. 

 

۴ - مواردی که تامین کننده اصلی محصول با تاخیر در صدور لایسنس یا محصول خریداری شده مشترک مواجه شود به دلیل آنکه این تاخیر خارج از کنترل شرکت تک رایان میباشد. امکان کنسلی محصول وجود ندارد. تک رایان متعهد میشود پیگیری های لازم را جهت تسریع در تحویل انجام دهد.

 

۵ - کلیه محصولات تک رایان به صورت دیجیتالی میباشد و اطلاعات محصول از طریق ایمیل به خریدار ارسال خواهد شد.

 

۶ - محصولات نیاز به دانلود نرم افزار اصلی دارند تک رایان برای در اختیار قرار دادن لینک مستقیم دانلود محصول به مشترک تمام سعی خود را خواهد کرد.با توجه به وجود شرایط های فنی در حالت کلی تک رایان صرفا صادر کننده لایسنس میباشد و دانلود و نصب نرم افزار بر عهده خریدار است. 

 

۷ - نصب و راه اندازی نهایی بر عهده خریدار است. تک رایان در زمینه نصب و راه اندازی نرم افزار ها تمام تلاش خود را جهت همکاری با مشترکین انجام خواهد داد.

 

۸ - صورتیکه تحت هر شرایطی بعد از تحویل محصول به مشترک به صورت جزء یا کل تحریم یا محدودیتی از جانب شرکت اصلی بر روی محصول مشترک اعمال شود  تک رایان در این خصوص مسئولیتی ندارد. تک رایان سعی نموده است محصولات و خدماتی خریداری و در اختیار مشترکین قرار دهد که معتبر و ترجیحا بدون مشکل با کشور ایران باشد.

 

۹ - انتخاب آگاهانه،اطلاع از شرایط محصولات و مطالعه توضیحات در سایت اصلی شرکت سازنده کاملا بر عهده مشترک بوده و تک رایان صرفا صادر کننده لایسنس محصولات میباشد. تک رایان سعی نموده، توضیحات کامل و مناسبی در خصوص شرایط و خدمات هر یک از محصولات خود ارائه نماید.

 

۱۰ - شرکت تک رایان  متعهد می گردد تا لایسنس های کاملا اورجینال و قابل استعلام در اختیار مشترک قرار دهد. 

 

۱۱ - لایسنسهای ارائه شده تنها قابل استفاده بر روی همان تعداد کامپیوتری است که در سایت درج شده و در صورت استفاده بر روی بیش از تعداد مجاز، از سوی شرکت تولید کننده در BlackList قرار گرفته و فروشگاه اینترنتی تک رایان نیز مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

 

۱۲ -  مسئولیت نگهداری از لایسنس های اختصاص داده شده به کاربر به عهده کاربر می باشد، فروشگاه اینترنتی تک رایان هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده به دلیل منتشر شدن لایسنس توسط کاربر به دیگر اشخاص نخواهد داشت. لایسنس های ارایه شده نزد شرکت رایان نت محفوظ است.


شرایط و جزئیات گارانتی :

فروشگاه تک رایان متعهد می گردد تا لایسنس های کاملا اورجینال، با شرایط استفاده ذکر شده در زمان خرید و قابل استعلام  از مایکروسافت را در اختیار مشتري قرار دهد. فروشگاه متعهد است که لایسنس مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت حداکثر هفت روز کاری بدون هزینه رفع مشکل یا تعویض نماید و در صورت عدم رسیدگی تا هفت روز کاری 100 درصد مبلغ پرداختی مشتری به ایشان عودت شود. 

 

۱- این فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال همخوانی لایسنس ( نرم افزار ) با دستگاه مشتری ( سخت افزار) را ندارد.

( لطفا قبل از خرید از سازگار بودن نرم افزار با سخت افزار خود اطمینال حاصل کنید)

۲- گارانتی نرم افزار ها شامل لایسنس نرم افزار بوده و شامل سخت افزار مشتری و یا استفاده از نرم افزار نمی باشد.

۳- مشتری در زمان دریافت گارانتی و پشتیبانی موظف به ارایه اطلاعات سفارش و یا شماره سفارش می باشد.

 

شرایطی که لایسنس را از گارانتی خارج می کند عبارتند از:

۱ - سعی در نصب و فعالسازی بیش از ظرفیت بروی سخت افزار های جدید

۲ - استفاده از لایسنس مایکروسافت در کنار نسخه های غیر اصلی(کرک شده) نرم افزار های مایکروسافت

(استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزار های دیگر شرکت ها ایرادی ندارد)

۳ - فعالسازی غیر اصولی در فواصل زمانی کوتاه