0

شرایط گارانتی

شرایط  گارانتی محصولات 

شرکت تک رایان متعهد می گردد تا لایسنس های کاملا اورجینال، با شرایط استفاده ذکر شده در زمان خرید و قابل استعلام  از مایکروسافت را در اختیار مشتري قرار دهدشرکت متعهد است که لایسنس مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت حداکثر هفت روز کاری بدون هزینه رفع مشکل یا تعویض نماید و در صورت عدم رسیدگی تا هفت روز کاری 100 درصد مبلغ پرداختی مشتری به ایشان عودت شود. 

1- این شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال همخوانی لایسنس (نرم افزار) با دستگاه مشتری(سخت افزار) را ندارد.

2- گارانتی نرم افزار ها شامل لایسنس نرم افزار بوده و شامل سخت افزار مشتری و یا استفاده از نرم افزار نمی باشد.

3- مشتری در زمان دریافت گارانتی و پشتیبانی موظف به ارایه اطلاعات سفارش و یا شماره سفارش می باشد.

 

شرایطی که لایسنس را از گارانتی خارج می کند عبارتند از:

 

1- سعی در نصب و فعالسازی بیش از ظرفیت بروی سخت افزار های جدید

2- استفاده از لایسنس مایکروسافت در کنار نسخه های غیر اصلی(کرک شده) نرم افزار های  مایکروسافت (استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزار های دیگر شرکت ها ایرادی ندارد)

3- فعالسازی غیر اصولی در فواصل زمانی کوتاه